+48 513 832 561
Zadzwoń teraz!
i-w.rak@o2.pl
Napisz do nas

FAQ

1. Czy oferujecie całodobową pomoc drogową?

Tak, nasza pomoc drogowa jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.


2. Jakie są średnie czasy reakcji na wezwanie pomocy drogowej?

Średni czas reakcji zależy od lokalizacji, ale staramy się dotrzeć na miejsce w jak najkrótszym możliwym czasie.


3. Czy mogę umówić się na konkretny termin wymiany opon?

Oczywiście, oferujemy elastyczne terminy wymiany opon. Prosimy o kontakt w celu ustalenia dogodnego terminu.


4. Jakie rodzaje prac lakierniczych wykonujecie?

Wykonujemy szeroki zakres prac lakierniczych, od drobnych poprawek po kompleksowe malowanie całego pojazdu.


5. Czy wykonujecie naprawy blacharskie po wypadkach drogowych?

Tak, specjalizujemy się w kompleksowych naprawach blacharskich, w tym w naprawach powypadkowych.


6. Czy oferujecie usługi skupu samochodów? Jakie warunki musi spełnić samochód?

Tak, skupujemy różne modele samochodów. Warunki zależą od stanu technicznego i wieku pojazdu.


7. Jak długo trwa proces wyceny samochodu w ramach skupu?

Proces wyceny zwykle trwa kilka godzin, jednak czas może się różnić w zależności od stanu pojazdu.


8. Czy potrzebuję umówić się na wizytę w serwisie lakierniczym?

Zalecamy umówienie wizyty, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi i zminimalizować czas oczekiwania.


9. Czy oferujecie transport pojazdu do warsztatu?

Tak, oferujemy usługi transportu pojazdu do naszego warsztatu.


10. Jakie są koszty typowej usługi blacharskiej?

Koszty zależą od zakresu i złożoności prac. Prosimy o kontakt w celu uzyskania dokładnej wyceny


11. Czy w ramach wymiany opon oferujecie również ich przechowywanie?

Tak, oferujemy usługę przechowywania opon poza sezonem.


12. Jak szybko mogę otrzymać gotówkę za sprzedany samochód w ramach skupu?

Płatność za samochód zwykle realizowana jest tego samego dnia po finalizacji transakcji.


13. Czy oferujecie gwarancję na wykonane prace lakiernicze i blacharskie?

Oferujemy wysokie standardy wykonania, szczegóły gwarancji omawiane są indywidualnie.


14. Jak mogę sprawdzić dostępność i umówić się na usługi?

Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprawdzenia dostępności i umówienia się na usługi.